شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجمال حسینی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: وحدت و بصیرت نیاز حیاتی مسلمین در برابر این همه هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی صبح امروز در مراسم عزاداری سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در مدرسه علمیه کامیاران برگزار شد، گفت: معرفی کامل و تبیین سیره رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام از وظایف مهم حوزویان است، چرا که در سیره این بزرگواران بسیاری از مجهولات زندگی انسان امروزی حل شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: دشمنان همواره در تلاش هستند که مسلمانان به منابع اصیل اسلامی و دینی دسترسی پیدا نکنند، زیرا می دانند محقق شدن این امر چه هزینه سنگینی برای آنان خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در نگاه رسول خدا و امامان معصوم، گفت: پیشبرد مسلمانی در نگاه به وحدت و برادری است، لذا باید کسانی که خود را به عنوان مسلمان معرفی می کنند در بحث وحدت و انسجام در جهان اسلام همواره پیشقدم باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیاز حیاتی مسلمین در برابر این همه هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان دین خدا، بصیرت،  بیداری اسلامی و وحدت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha