یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایران روح پرور

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) گفت: بی شک جهاد فرهنگی بانوان طلبه، حرکت در مسیر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی، بانوان طلبه باید با داشتن روحیه انقلابی و بسیجی، نسبت به جهاد فرهنگی نیز دغدغه داشته باشند که به لطف الهی همین طور است، منتهای مراتب ما باید قوی تر و منسجم تر از قبل در این زمینه عمل کنیم.

وی افزود: یکی از الزامات موفقیت در این زمینه، ناظر به شناخت دقیق فعالیت های دشمن در عرصه تهاجم نرم فرهنگی و راهبردها و تاکتیک های آن است که در این رابطه البته نیاز به آموزش و کلاس های بصیرتی بیش از پیش احساس می شود.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی همچنین گفت: با توجه به این که بانوان طلبه ما در کنار بانوان دانشگاهی، نقش مهمی در بصیرت دهی به زنان و دختران در جامعه دارند، لذا انتظار می رود که در این راستا و در جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، همت مضاعفی از خود نشان دهند و با شناخت صحیح تهدیدات و فرصت ها در عرصه فرهنگی، رفتاری هوشمندانه و دغدغه مندانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از یاد نبریم که در حال حاضر جهاد علمی و فرهنگی مهم ترین رسالت حوزه های خواهران و بانوان طلبه به منظور دفاع از انقلاب اسلامی و حراست از آرمان ها و دستاوردهای آن است که البته در این عرصه، بانوان طلبه، اقدامات و تلاش های خوبی در سال های اخیر داشته اند اما ما نباید به همین میزان بسنده کنیم بلکه می بایست با روحیه انقلابی و جهادی و منش بسیجی، در عمل به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha