یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون جامع

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان اعلام کرد: آزمون جامع ویژه طلاب مقطع سطح چهار این استان پس از برگزاری دوره آمادگی و ارتقای سطح علمی طلاب هم اکنون درحال برگزاری است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زهرا جمالی‌زاده اعلام کرد: آزمون جامع ویژه طلاب مقطع سطح چهار در استان گلستان، پس از برگزاری دوره آمادگی و ارتقای سطح علمی طلاب با حضور اساتید مجرب هم اکنون درحال برگزاری است. 

وی اظهار کرد: آزمون جامع به منظور ارزشیابی توانمندی‌های آموزشی-پژوهشی طلاب (مقطع سطح چهار) به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور، صبح امروز پنج شنبه ۶ آبان در مدرسه علمیه عالی- تخصصی الزهرا (س) گرگان به بصورت حضوری و رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز شد. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان توضیح داد: طلاب واجد شرایط که کلیه واحدهای درسی غیر از رساله را با موفقیت به پایان رسانده و میانگین نمرات آنان حداقل ۱۶ و دارای نمره قبولی در آزمون زبان تخصصی باشند؛ مشمول این آزمون شده اند. 

جمالی‌زاده بیان کرد: مدت زمان پاسخگویی به سوالات آزمون جامع ۴ ساعت است و آزمون جامع، دوبار در سال بر اساس زمانبندی ابلاغی معاونت آموزش مرکز برگزار می‌شود؛ دفاع از رساله نیز منوط به قبولی در آزمون جامع است، در نهایت نمره آزمون بدون تاثیر در معدل، در کارنامه نیمسالی طلاب ثبت می‌شود.

وی افزود: طلابی که از شرکت در آزمون معذور هستند؛ می‌توانند با درنظر گرفتن طول سنوات مجاز تحصیل، در سایر مراحل آزمون، بدون محدودیت تعداد دفعات، شرکت کنند.

استاد حوزه در راستای منابع آزمون اظهار کرد: منابع و محدوده آزمون با توجه به سرفصل‌های دوره برای ورودی‌های ماقبل ۹۷  توسط مرکز تعیین و ابلاغ گردیده است و صرفا برای این دسته از طلاب طرح سؤال براساس محدوده ابلاغی انجام شده است و تعیین منابع و محدوده‌ها برای ورودی‌های ۹۷ به بعد به اساتید مدارس واگذار شده است.

جمالی‌زاده اعلام کرد: مشمولان آزمون جامع در استان گلستان طلاب ورودی ۹۶ رشته فقه اصول با گرایش فقه خانواده به تعداد ۶ نفر هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha