دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بناب

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: از عقلای منطقه می خواهم به داد بناب برسند. شهری که به لحاظ جنب و جوش و فعالیت زبانزد بود، به خاطر مصالح و منافع عده ای در بلاتکلیفی به سر می برد و مدتهاست بی شهردار است!

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، در خطبه های  نماز جمعه این هفته شهرستان بناب با تشریح آیه ۴۶ سوره انفال اظهار کرد: نباید دوقطبی بین مسلمانان و اهل ایمان حاکم شود و اگر این اتفاق بیفتد، مسلمانان فلج خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات حاکم بر کشور در ۴۳ سال گذشته به خاطر وجود اختلاف و تشتّت بین گروه های سیاسی حاکم بر کشور بوده است، افزود: بنده اعتقاد دارم ۸۰ درصد مشکلات کشور ناشی از وجود اختلاف و کشمکش بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با تقبیح هتک حرمت به استاندار جدید آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه، تصریح کرد: حادثه تلخی که رخ داد و اتفاق تلخ و شومی بود. در حالی که همه باید دست به دست هم دهیم و این سیلی را به صورت دشمنان بزنیم نه به صورت یک همرزم!

باقری بنابی با بیان اینکه عقده گشایی ها باید بر سر دشمن باشد، گفت: متأسفانه امروز در شهر بناب نیز به نوعی گرفتار و گریبانگیر آن هستیم.

وی اظهار کرد: از عقلای منطقه می خواهم به داد بناب برسند. شهری که به لحاظ جنب و جوش و فعالیت زبانزد بود، به خاطر مصالح و منافع عده ای در بلاتکلیفی به سر می برد و مدتهاست بی شهردار است!

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه ها خاطرنشان کرد: بی سر و سامانی مردم این شهر را به ستوه آورده و مردم تلاشگر این شهر متأسفانه قربانی امیال نفسانی عده ای شده و هیچ فریادرسی نیز نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: از مقامات قانونی می خواهم مشکل شهردار بناب را حل کنند و بصورت قانونی با حل این مشکل کارهای مردم بیش از این با مشکل مواجه نشود، چرا که مدتهاست ساخت و ساز در شهر تعطیل و سرمایه گذاران به شهرهای دیگر کوچ می کنند و از مسئولین امر انتظار می رود نگذارند این شهر فعال و پویا بیش از این دچار مشکل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha