شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/حجت الاسلام اروجی به همراه رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از زحمات خالصانه سبزپوشان حافظ امنیت تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و شورای هیئت های مذهبی ظهر امروز به پاس زحمات نیروی انتظامی در همکاری رضایت بخش با هیات مذهبی اصفهان در ایام عزاداری های ماه محرم و صفر با سردار میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار کردند.  
در این دیدار که در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و به رسم تقدیر و تشکر از خادمین حفظ امنیت و نظم در هر چه باشکوه تر برگزار شدن مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان برگزار شد، حجت الاسلام اروجی به بیان حدیثی از پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در حدیثی فرمودند «هر کس حسین را دوست داشته باشد من هم او را دوست دارم، چرا که عشق و محبت به این امام مظلوم از با ارزش‌ترین مواهب الهی می‌باشد که خداوند به بنده خود عطا میکند.»
وی در ادامه از زحمات و تلاش نیروی انتظامی در هرچه بهتر  برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر و توجه به نکات امنیتی انتظامی و انضباطی و بهداشتی تشکر و قدردانی کرد.  
 در ادامه این جلسه سید رضا اخروی، رئیس شورای هیأت مذهبی اصفهان به نمایندگی از مسئولان و پیشکسوتان هیأت مذهبی از تعامل خوب و اثربخش کادر تلاشگر انتظامی با برگزار کنندگان مجالس عزاداری در ایام عزاداری تشکر کرد.
وی، زحمات خالصانه سبزپوشان نیروی انتظامی را از عشق و ارادت آنها به ساحت مقدس و مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) دانست و اظهار کرد: هرچند بر پایی نظم و امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است، ولی این ماموریت با دیگر ماموریت ها متفاوت است، چرا که از عشق و ارادت پرسنل پلیس که خود از بچه های هیئتی و خانواده های مذهبی هستند، برخاسته است و قطعا نتایج اخروی و دنیوی آن در زندگی اجتماعی و معنوی خود را به وضوح خواهند دید.
در پایان این مراسم بر برگزاری نشست های دوره ای این چنینی برای گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مرتبط بین دو نهاد نیروی انتظامی و اداره کل تبلیغات اسلامی  تاکید شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha