دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان در جمع طلاب شهرستان ازنا گفت: تمدن سازی اسلامی و تحقق این مهم از رسالت ها و وظایف مهم حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در دیدار طلاب و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با بیان اینکه در این برهه از زمان طلاب و اساتید حوزه های علمیه رسالت و وظیفه سنگینی بر دوش دارند، گفت: حوزه های علمیه اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از نگاه مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به اینکه تمدن سازی اسلامی و تحقق این مهم از رسالت ها و وظایف مهم حوزه های علمیه است، اظهار کرد: اندیشه سازی برای گسترش و اشاعه تمدن سازی اسلامی در جامعه از رسالت های مهم مبلغان است که باید در این راستا رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه ارتقای دانش دینی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر رسالت های حوزه های علمیه است، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش مفاهیم اخلاقی و قرآنی و همچنین اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه همت خود را بکار گیرند .

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه با اشاره به اینکه ارتقاء بصیرت در مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب از رسالت های مبلغان است، گفت: روحانیون و طلاب باید در عرصه روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین حقایق اسلامی و انقلابی همتی مضاعف داشته باشند.

در پایان این دیدار مدیر، معاونان و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا به بیان دغدغه ها پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha