یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله قریشی

حوزه/ مجید حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمت حوزه های علمیه با آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مجید یگانه پویا به همراهی مجید حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات با آیت الله سید علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

آیت الله قریشی در این دیدار با تاکید بر لزوم داشتن نیت الهی در مسئولین اظهار داشت: همه ما باید تلاش مان در جهت رضایت خداوند متعال باشد و پیامبر اسلام در زمان هجرت مسلمین به مدینه به آن ها گوشزد کرد که اگر نیتشان رضایت خداوند نباشد از ثواب و اجری بهره مند نخواهند بود و لذا عملی عبادت محسوب می شود که در آن هدف کسب رضای خداوند باشد.

 حجت الاسلام یگانه پویا، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز به فعالیت های این مرکز اشاره کرد و گفت: حل مشکلات طلاب و رسیدگی به آن در اولویت مرکز خدمات است و یکی از برنامه هایاین مرکز رسیدگی به معمرین و روحانیون پیشکسوت استان است

مجید حدادی منش هم ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدیان به آیت الله قریشی، گفت: علمای بزرگ هر بلاد سرمایه آن شهر و منطقه محسوب می شوند و تمام تلاش مرکز خدمات حوزه های علمیه حل مشکلات روحانیون و طلاب  است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha