شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
فرماندار

فرماندار آران و بیدگل از برگزاری مراسم ۱۳ آبان در مصلای نماز جمعه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری آیین بزرگداشت ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل خبر داد.
وی افزود: این آیین با حضور ائمه جمعه، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و جمعی از دانش‌آموزان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: سه رویداد مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن تعدادی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، همواره پیام استقامت جهادی در برابر قدرت‌ها و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را در اذهان تداعی و ضرورت خودباوری، تقویت اعتماد به نفس نسل و بازآفرینی اعتماد بین اقشار مختلف مردم و به خصوص جوان را برای همگان یادآور می شود.
وی ۱۳ آبان را روز برملا شدن توطئه‌های استکبار جهانی و حفظ وحدت و تقویت همدلی و انسجام بیش از پیش همگان خواند و افزود: دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان و پیشرانان توسعه شتاب‌زا و پایدار شهرستان آران و بیدگل در تمامی صحنه‌ها با اعتماد به نفس بالا و خودباوری در اعتلای نام ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.
بایبوردی با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور و ۲۱۰ شهید دانش‌آموز شهرستان آران و بیدگل این روز را به همه دانش‌آموزان تبریک گفت و اظهار کرد: امروز نیاز دانش‌آموزان کشور این است که در کنار توجهات ویژه به فرهنگ ایرانی اسلامی به پرورش استعدادهای خود پرداخته و از مهارت‌های لازم برای «تبدیل علم و دانش» به «پژوهش»، «پژوهش» به «ایده‌پردازی»، «ایده» به «محصول»، «تجاری‌سازی محصول» به «تولید ثروت و تولید منزلت» و اقتدار کشور بیندیشند.
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha