یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست فصلی مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ نشست توجیهی، آموزشی مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان با حضور  اساتید حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان، به منظور هم اندیشی مدیران مدارس و مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان به صورت منطقه ای و در سه شهرستان اهواز، اندیمشک و بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

در اولین نشست که در سالن اجتماعات ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خوزستان، اظهارداشت: دستیابی مدیران مدارس علمیه به مهارتهای شش گانه بسیار با اهمیت است.

وی بیان کرد: ارتباط مؤثر با طلاب دارای چهار عنصر انتقال پیام، انتقام مفاهیم ذهنی، انتقال معنا و کانال ارتباطی است.

در نشست دوم که در مدرسه علمیه الزهرا(س) اندیمشک و ویژه مدارس علمیه شمال استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی، استاد حوزه و دانشگاه و رئیس هیات امنای مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) اندیمشک به بیان بایستگی‌ها و آسیب‌های مدیریتی مدیران مدارس علمیه پرداخت و گفت: وظیفه اصلی مدیران مدارس علمیه، تقویت ایمان طلاب علوم دینی است.

همچنین روز سوم این نشست با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران جنوب استان و در مدرسه علمیه خواهران بندرامام برگزار شد، حجت الاسلام تابش، امام جمعه و مؤسس مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) شهرستان بندرامام عنوان کرد: برای توانمندی و موفقیت در امر مدیریت می بایست دارای صداقت، شجاعت و نوآوری و از تکبّر، ریاست طلبی و اشرافی گری پرهیزشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha