شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 988523
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
عکس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از اعزام ۱۲۰۰ نفر از مدافعان سلامت و کادر درمان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مجتبی عبداللهی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در حاشیه مراسم اعزام کادر بهداشت و درمان بخش کرونایی به مشهد مقدس با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: قریب به دو سال است کشور درگیر بیماری کرونا شده و سازمان اوقاف و امور خیریه در طول این ایام اقدامات قابل توجهی در راستای دستگیری از نیازمندان، کمک به بیماران کرونایی، کادر درمان و مدافعان سلامت انجام داده است؛ این اقدامات به صورت‌های مختلف اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات اعزام ۱۲۰۰ نفر از مدافعان سلامت و کادر درمان به مشهد مقدس است که به هم سازمان اوقاف و امور خیریه صورت میپذیرد و امروز شاهد برگزاری مراسم اعزام ۳۰۰ تن از مدافعان سلامت تهرانی به مشهد مقدس هستیم که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در حال انجام است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: این اقدام به پاس قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمانی است که جان برکف و مخلصانه به بیماران خدمت رسانی داشتند.

عبداللهی با اشاره به اینکه هزینه این اقدام از محل موقوفات خاص زیارت امام رضا(ع) تامین می‌شود، تصریح کرد: واقفانی هستند که اموال خود را در راه امام رضا (ع) وقف می‌کنند و هزینه انجام این اقدام از این نوع موقوفات تامین می‌شود. گزینش این تعداد از کادر درمان به کمک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران با بیان اینکه وقف اموال انسان را جاودانه می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از واقفان هستند دارفانی را وداع گفته اما اقدامات بشردوستانه و خیرخواهانه آنان به واسطه وقفی که انجام داده اند همچنان در عالم دنیا ادامه دارد.

وی افزود: در این سفر زیارتی میزبان خواهران و برادران مدافعان سلامت خواهیم بود، این افراد در طول سال با ایثار و فداکاری خالصانه به بیماران کرونایی خدمت کردند.

حسینی با بیان اینکه بسیاری از بیمارستانهای تهران موقوفه هستند، گفت: تعداد کثیری از بیماران کرونایی در همین بیمارستانها و درمانگاه ها تحت درمان قرار گرفتند.

منبع: khamenei.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha