شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه فارس

حوزه/ مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه فارس از نخبه بودن ۱۴۰۰ نفر از فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان فارس خبر داد و گفت: معدل این دانش آموزان و دانشجویان بالای ۱۸ است.

حجت الاسلام عباس پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه اظهار کرد: ۱۳ ابان که روز مبارزه با استکبار ستیزی و نماد غلبه بر آمریکای جهان خوار است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید محمد حسین فهمیده، اضافه کرد: یکی از ایام الله هایی که ما معتقد برحفظ و ترویج آن هستیم، ۱۳ آبان است.

به گفته مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه فارس ۱۳ آبان از جهات مختلف حوادث وقایع مهمی  که در آن اتفاق افتاده، نخستین واقعه این روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سپس شهادت جمعی از دانش آموزانی بود که در مسیر امام راحل عظیم به پا خاستند و سومین واقعه سیزدهم آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود.

حجت الاسلام عباس پور با تصریح اینکه اکنون نسل جدید می تواند موفق عمل کند و از میراث گران بها که خون شهیدان است حفاظت کند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان دارای یک منظومه فکری نوین هستند، امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی این برنامه تداوم پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم دانش آموزان نسل امروز بار دیگر با پیشرفت و نخبه پروری جلو استکبار جهانی را بگیرند و مسیر نخبه پروری و رسیدن به درخشنان ترین جایگاه ها که طراحی شده برسیم.

مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه فارس گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه استان از دانش آموزان ممتاز سال تحصیلی گذشته که رتبه علمی با معدل بیش از ۱۸ آورده بودند که بیش از ۱۴۰۰ نفر بوده است تجلیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha