شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قثق

حوزه / گردهمایی معاونین اموزش مدارس علمیه منطقه کاشان، در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، گردهمایی معاونین آموزش مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، یک شنبه 16 آبان 1400 با حضور مدیر حوزه علمیه کاشان، در مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام  ابوذر شورابیان، معاون آموزش حوزه علمیه کاشان در این گردهمایی با قدردانی از زحمات معاونان آموزش مدارس علمیه منطقه کاشان، اظهار کرد: امتحانات پایان ترم در صورت مساعد بودن شرایط، حضوری برگزار خواهدشد.

 وی از موافقت با پذیرش طلبه برای ترم دوم در سه مقطع پایه هشتم به بالا، دیپلم و دانشگاهی در حوزه علمیه کاشان خبر داد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای ثبت نام طلاب تا 30 آذرماه انجام شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان، با تاکید بر اینکه مدارس گروه های علمی تربیتی را تشکیل و فعال کنند، ادامه داد: مدارس علمیه منطقه کاشان اقدامات لازم را در سال تحصیلی جدید برای برگزاری زبان (مکالمه عربی و انگلیسی) را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و قدردانی از تلاش های معاونان آموزش مدارس، مطالبی در مورد وضعیت معیشتی طلاب بیان کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha