پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
سفر وزیر کشور به اراک

وزیر کشور در بدو ورود به اراک گفت: دولت سیزدهم دولت مردم است و با همت و کار جهادی تمام انرژی و وقت خود را برای حل مشکلات بکار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، احمد وحیدی، دقایقی قبل در جریان سفر به استان مرکزی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی است، لذا باید تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار مردم قرار دهد.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم با همت و کار جهادی تمام انرژی و وقت خود را برای حل مشکلات مردم بکار می‌گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه تولید، صنعت دارد که این توانمندی ها دچار مشکل شده است، گفت: بازگشت واحدهای صنعتی و اقتصادی به فرآیند تولید، ماموریتی مهم در استان مرکزی است.

وحیدی بیان کرد: امیدواریم اولین ماموریت و اقدام اساسی در این استان بازگرداندن شرکت‌های تولیدی و اقتصادی به روال تولید باشد.

وی ادامه داد: البته ظرفیت‌های دیگری نیز در این استان وجود دارد که از جمله آنها حوزه کشاورزی و گردشگری است.

وزیر کشور گفت: ظرفیت گردشگری و کشاورزی، از جمله توانمندی های استان مرکزی است که باید فعال شود.

حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، شرکت در نشست شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید از برنامه‌های سفر وزیر کشور به اراک است.

گفتنی است، اعضای هیئت دولت، براساس پیشنهاد وزیر کشور، دکتر فرزاد مخلص‌الائمه را برای سکانداری استانداری مرکزی برگزیدند.

فرزاد مخلص‌الائمه متولد سال ۱۳۵۱ شهرستان اراک  و دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفات گوناگونی در باب اقتصاد صنعتی و حوزه انرژی در کارنامه خود دارد.

 او پیش از این در مسئولیت‌های مختلفی در سازمان بازرسی کشور از جمله معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی فعالیت داشته است.

مخلص الائمه جانشین سیدعلی آقازاده شده است. آقازاده مهرماه ۹۶ استاندار مرکزی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha