یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) گفت: امروزه بانوان طلبه بسیجی در مسیر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه، نقش مهمی در راستای تحقق جهاد تبیینی ایفا می کنند.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت در عرصه جهاد تبیینی و مقابله با خط تحریف در روزگار کنونی ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جهاد تنها شامل جهاد نظامی و در معرکه نبرد با دشمن در این زمینه نیست بلکه امروزه جهاد در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و تربیتی و ... مصداق دارد.

وی افزود: با نگاهی به رهنمودهای حکیمانه سکاندار انقلاب به خوبی متوجه می شویم که چنانچه تبیین و مجاهدت در این زمینه مطرح نباشد، فرصت برای اغواگری و گمراه‌سازی مردم از سوی دشمن و عوامل آن در زمینه ها و عرصه‌های مختلف باز خواهد شد و به این طریق زمینه لازم برای تقویت خط تحریف فراهم می گردد.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی همچنین با اشاره به وظیفه و رسالت همه نیروهای مؤمن و انقلابی در این راستا گفت: بی شک یکی از اقشار بسیار تأثیرگذار در این خصوص، طلاب بسیجی از جمله بانوان طلبه بسیجی هستند که با نقش آفرینی آگاهانه و دغدغه مندانه خود می توانند نقش محوری در این باره ایفا کنند.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق جهاد تبیینی، ما باید از ظرفیت و توانمندی بالای نیروهای خوش فکر و جوان انقلابی به خصوص در بستر فضای مجازی به درستی استفاده کنیم و در این زمینه به تقویت روحیه و باور انقلابی و جهادی در جامعه با بصیرت افزایی و تبیین صحیح مسایل کمک نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha