سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پویش اگر من جای استاندار قم بودم...

حوزه/ پویش «اگر من جای استاندار قم بودم ... » مسیری برای ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات، ظرفیت‌ها و ایده‌های نو به استاندار جدید قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از مهر، عصر دوشنبه استاندار جدید قم رسماً معارفه شد، قاعدتاً در هفته‌های ابتدایی نماینده عالی استان در حال ارزیابی وضعیت استان و بررسی عملکرد مدیران و ظرفیت‌های استان است تا با برنامه‌ای عملیاتی کار را آغاز کند؛ ما در خبرگزاری مهر بر آنیم تا حلقه وصلی باشیم بین مردم و استاندار جدید قم برای انتقال نظرات همشهریان.

همه همشهریان نخبگان، مدیران، پژوهشگران، فعالان عرصه‌های مختلف از فرهنگی تا صنعتی، جوانان، ورزشکاران، بانوان و حوزویان می‌توانند با درج نظرات، پیشنهادات، انتقادات، ظرفیت‌ها و ایده‌های نو درباره استان قم به عنوان پیام در این صفحه؛ در این پویش مشارکت کنند.

پیام‌هایی که حاوی مشخصات یا نکات حقوقی باشد منتشر نمی‌شود، اما تمام پیام‌های منتشر شده و نشده بدون کلمه‌ای حذف یا سانسور، تقدیم استاندار قم آقای سید محمد تقی شاهچراغی خواهد شد.

لینک خبر mehrnews.com/xWtks

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    باسلام من جای حضرت عالی باشم دراسرع وقت به وضع حجاب درقم رسیدگی میکردم این شهرمذهبی هست اماظاهرش این رانمیگوید
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    0 0
    سلام اگه من جای استنداربودم اولین کارم ایجادشغل براجونابودجونیشون به خاطرنداشتن شغل تمام شدنه زن نه زندگی متاسفانه گاهابه همه چی بدوبیراه میگن تاجایی که یه عده دیگه کم کاری کردن درعوض طوری رفتارکردن که مقصررهبری حفظ الله هست
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    برنامه آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فعلی این است که سالی یک میلیون مسکن ارزان برای اقشار کم درآمد ساخته شود و آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفتند که طی چهار سال ریاست جمهوری چهار میلیون واحد مسکونی ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد می سازند، ولی در استان قم هیچ مسکنی ثبت نام نشد یعنی در سایت ثبت نام مسکن اساساً نام قم بطور کلی وجود ندارد که کسی بتوان از قم بتواند در سایت ثبت نام انجام دهد. دلیل آن این است که الحاق ۵۶۰ هکتار اراضی ملی به قم به دلیل نامه نگاری مخالفت برخی نهادهای قم انجام نشد یعنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور اعلام کرد که برخی نهادها در قم به شورای عالی شهرسازی کشور نامه ارسال کرده و در آن نامه با الحاق ۵۶۰ هکتار اراضی ملی به قم مخالفت کرده اند و چون زمین دیگری هم در قم وجود ندارد به دلیل فقدان زمین برای ساخت مسکن در سایت ثبت نام مسکن ، نام قم بطور کلی وجود ندارد. بنابراین از چهار میلیون مسکن ارزان برای مستضفعان سهم شهروندان ساکن قم صفر عدد است. و شهروندان قمی از چهار میلیون مسکنی که قرار است طی چهار سال آینده ساخته شود فقط صفر عدد مسکن خواهند داشت. آیا استاندار محترم برای رفع این مشکل برنامه ای دارند؟