یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضای مجازی بهترین فرصت برای بیان نظرات طلاب است

حوزه/ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با تاکید بر اهتمام تمام مجموعه بر هموار سازی روند آموزش بانوان طلبه، گفت: قرار است حوزه های علمیه نقش تربیتی بانوان را ایفا کند، البته موانع باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی، در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران قروه درگزین، فامنین و کبودرآهنگ که در مدرسه علمیه فاطمیه قروه در گزین برگزار شد، بر حفظ و تقویت جایگاه حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره بر اهداف سفرهای استانی، بیان کرد: بالاترین هدف ما از این اقدام شنیدن درخواست های طلاب و اساتید برای برنامه ریزی بهتر هستیم تا وضعیت آموزش را رصد کنیم .

وی با تاکید بر اهتمام تمام مجموعه بر هموار سازی روند آموزش بانوان طلبه، ادامه داد: برای بیان نظرات خود از بستر فضای مجازی استفاده کنید تا در تصمیم گیری ها بهترین اتفاقات رخ دهد.

حجت الاسلام تهرانی در ادامه بر اهمیت جایگاه خانواده تاکید کرد و افزود: قرار است حوزه های علمیه نقش تربیتی بانوان را ایفا کنند، البته موانع باید برداشته شود و این امر با برگزاری جلسات اخلاقی و مطالعه و آموزش کتب مفید میسر خواهد بود.

وی در پایان در مورد اهمیت دروس اعتقادی توضیحاتی داد و گفت: در حوزه های علمیه باید ریشه های توحیدی تقویت شود تا دچار برخی آسیب ها نشویم، همچنین، اهمیت ازدواج در سن مناسب یک اصل است که با آموزش های مناسب باید نهادینه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha