شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
طلیعه 1417

حوزه/ آیت الله علم الهدی در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری مجله «طلیعه ۱۴۱۷» بر ضرورت توجه به پیوست فضای مجازی در تولیدات مکتوب رسانه ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجج‌اسلام و المسلمین فتح اللهی، کاظمی، کرامتی، برزگر و مهدوی‌خواه، اعضای شورای سیاستگذاری مجله «طلیعه ۱۴۱۷» با آیت‌الله علم‌الهدی دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله علم‌الهدی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن قدردانی از فعالیت‌های شورای سیاستگذاری مجله «طلیعه ۱۴۱۷»، گفت: در تولید رسانه‌های مکتوب باید به دو عامل توجه داشت. اول اینکه این مکتوبات باید پیوست فضای مجازی هم داشته باشد، یعنی مطالب تولید شده در این مجله، با قالب شبکه‌های اجتماعی نیز برای مخاطبان منتشر شود. دوم اینکه طرح مباحث گفتمانی در این مجله باید برآمده از متن حوزه علمیه باشد و به نحوی محتوای تولیدی اساتید و نخبگان حوزه علمیه را برای مخاطبان عرضه کند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه سردبیر مجله «طلیعه ۱۴۱۷» گزارشی از شماره‌های پیشین این مجله، بازخوردهای اساتید، کارشناسان و عموم مخاطبان و نیز فرایند تولید شماره جدید با عنوان «حوزه‌های علمیه و آینده جبهه مقاومت» ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha