شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پویش

حوزه/مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان از برگزاری پویش سراسری روضه اخت رضا علیه السلام در استان هرمزگان همزمان با ۸۸۸ روستای کشور خبرداد.

مصطفی رجبیان مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار حوزه در بندرعباس اظهارداشت: حضرت معصومه سلام الله علیها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در ایران داشته است و خیلی از ما دیانت خود را مدیون و مرهون این بانوی جلیل القدر هستیم از این حیث تکریم و گرامی داشت مقام این بانو بر همه ما ضروری است.

وی افزود: به همین منظور پویش سراسری روضه اخت الرضا علیه السلام توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی با هدف گرامیداشت مقام و منزلت این بانوی مکرمه(س)، ترویج شعایر دینی و تکریم خواهر سلطان طوس حضرت امام رضا(ع) در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان بیان کرد: زمان دقیق اجرای این پویش در کشور شب وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در روز دوشنبه 24 آبان و شام وفات حضرت در روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه بعد از نماز عشاء در مساجد، هیئات وحسینیه های روستاهای استان هرمزگان است.

رجبیان تصریح کرد: متقاضیان مشارکت در این طرح معنوی می‌توانند عدد ۹ را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۸ ارسال کنند تا میزبان روضه عزای دختر حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام در مجموعه های خود باشند و در شریک این روضه ی سراسری سهیم شوند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این پویش سراسری سعی دارد با کمک با کمک تشکل ها و عامه مردم، دل هزاران خانواده ایرانی در سراسر کشور را متوسل و متوجه وجود نورانی حضرت معصومه سلام الله علیها که خواهر بزرگوار حضرت انیس النفوس، شمس الشموس سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام کند و در بیش از ۸۸۸ روستا و مناطق محروم سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha