دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار

حوزه/ از مجموع نیازهای منطقه تا تابستان ۱۴۰۱ فهرستی ارائه شده و ضمن امکان سنجی توسط ستاد مربوطه در مرکز تخصصی امام شناسی، بدون فوت وقت و با توجه به ضرورت منطقه، فرآیند برگزاری دوره‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رئیس مرکز تخصصی امام شناسی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان هرمزگان، ضمن تاکید بر جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری (دام ظله) مبنی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در جهت خارج نمودن جامعه شیعی از استضعاف بیان داشت: با تشکیل کمیته نیازسنجی در منطقه و ارائه گزارش فهرست وار از نیازها به مرکز تخصصی امام شناسی، ‌پشتیبانی تمام دوره‌های آموزشی_مهارتی اعم از دوره‌های عمومی و تخصصی توسط مرکز تخصصی امام شناسی صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز تخصصی امام شناسی ضمن اعلام آمادگی مرکز در ارائه برنامه های آموزشی_ مهارتی (اعم از سر فصل‌ها، بودجه‌بندی علمی، تامین استاد، متون درسی و اجراء کارگاه‌های مهارت‌افزائی) اولویت برنامه را در برگزاری دوره‌های دانش افزائی برای اساتید عقائد استان و دوره‌های مناسب با مهارت‌افزائی مبلغین بیان کرد.


وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در سطوح مختلف از برنامه‌های مرکز تخصصی امام شناسی در استان‌ها بوده که در برخی از استان‌ها به سمت تدوین توافق‌نامه‌های کلی ۵ ساله، با اشراف و نظارت نماینده‌های محترم ولی فقیه در استان‌ها پیش‌رفته‌ایم.


رئیس انجمن کلام حوزه افزود: از مجموع نیازهای منطقه تا تابستان ۱۴۰۱ فهرستی ارائه شده و ضمن امکان سنجی توسط ستاد مربوطه در مرکز تخصصی امام شناسی، بدون فوت وقت و با توجه به ضرورت منطقه، فرآیند برگزاری دوره‌ها آغاز خواهد شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حقیقی ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، بر برگزاری دوره‌های آموزشی_مهارتی در سطوح عمومی و تخصصی برای اساتید، ‌طلاب و مبلغان استان توسط مرکز تخصصی امام شناسی تاکید کرد.

وی با بیان ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه استان هرمزگان، تقویت و تعمیق دانش امامت در میان حوزویان استان، ‌و نیز جلوگیری از نفوذ جریان‌های انحرافی در میان اقشار جامعه و دفاع در برابر آنها را از اهداف برگزاری دوره های آموزشی_ مهارتی دانست.


در این جلسه جناب حجت الاسلام و المسلمین مجید جعفرپور به عنوان نماینده مرکز تخصصی امام شناسی در استان هرمزگان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha