یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سردار اباذر سالاري

حوزه/ فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: در دفاع مقدس روحانیت جلودار بود؛ در بندرعباس همه طلاب و اساتید یک حوزه علمیه راهی جبهه ها شدند و برخی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، صبح امروز در همایش اساتید، ائمه جمعه، جماعات و روحانیون بسیجی استان هرمزگان اظهارداشت: نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در سایر نقاط دنیا شاهد توسعه شجره طیبه بسیج هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس توانست جایگاه اصلی خود را اثبات و به اوج عزت و عظمت جهانی برساند.

سردار سالاری عنوان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه ۸ سال دفاع مقدس انسان های بزرگی بودند که همه آنها مدیون تربیت علما، فضلا و روحانیون بودند، چرا که پرچمداری و روشنگری علما موجی شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس روحانیت جلودار بود؛ در بندرعباس همه طلاب و اساتید یک حوزه علمیه راهی جبهه ها شدند و برخی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز ضرورت حضور و توجه علما بیش از پیش حس می شود؛ جنگ امروز را از شما آموختیم که فرهنگی و اقتصادی است و همانطور که در دفاع مقدس پیروز شدن را به ما آموختید، در جنگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم پیروز شدن را از شمامی آموزیم.

سردار سالاری بیان کرد: طرح تحول محلات با محوریت مساجد و ائمه جمعه و جماعات اجرا شده است و از دور افتاده ترین نقاط استان افتخار داریم که با حمایت علما این طرح را عملی کرده ایم که امروز به عنوان الگو از آن در کشور یاد می کنند؛ خوشحالیم از اینکه پرچم داران این حرکت امامان جماعت هستند.

وی اضافه کرد: در دور افتاده ترین نقاط استان می بینیم یک طلبه عزیز جمعی از جوانان و نوجوانان را دور خود جمع کرده و مشکلات منطقه را به قدر بضاعت رفع و رجوع کرده است. امروز مجاهدت یعنی همین و خط مقدم جبهه امروز ما همین جا و در همین کارها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha