جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ از آغاز موج اول کرونا تاکنون قشرهای مختلف مردم اقدامات موثر و مهمی در زمینه فعالیت‌های مومنانه انجام داده‌اند که حوزه‌های علمیه در این امر بیشتر احساس وظیفه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، محمدحسین داوودآبادی، معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، صبح امروز در مراسم کمک مومنانه که در سالن جلسات مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد؛ با تبریک هفته بسیج و تقدیر از فعالیت‌های جهادی طلاب، اظهار داشت: از آغاز موج اول کرونا تاکنون قشرهای مختلف مردم اقدامات موثر و مهمی در زمینه فعالیت‌های مومنانه انجام داده‌اند که حوزه‌های علمیه در این امر بیشتر احساس وظیفه کردند.

وی با اشاره به اینکه اکنون اقتصاد کشور و معیشت مردم در تنگنا قرار دارد، خاطرنشان کرد: شناسایی افراد موثر در امور خیر، طرح اکرام ایتام و محسنین و سایر فعالیت های در نظر گرفته شده برای مراکز نیکوکاری روحیه داوطلبانه و استمرار فعالیت در این راستا را می‌طلبد.

زینب رستم پور، مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه در گزارش فعالیت های مرکز نیکوکاری الهیه گفت: علاوه بر کمک‌های معیشتی، فعالیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، انجام مشاوره خانواده‌های بدسرپرست و بی سرپرست، برگزاری برنامه‌های متنوع برای کودکان تحت حمایت مجموعه، از فعالیت‌های مهم این مرکز می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه در پایان افزود: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم در رفع محرومیت از چهره منطقه اثرگذار باشیم و شاهد لبخند رضایت بر چهره این عزیزان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha