جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
یزدانشهر

حوزه/ حجت الاسلام اکبری در نشست بصیرت افزایی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر گفت: بسیج پاره تن مردم است و تا زمانی که مردم بسیج را دارند نباید نگران باشند. بسیجی باید در شهر، اثرگذار و در کنار مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام اکبر احمدی، در نشست بصیرت افزایی، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر گفت: بسیج، شجره طیبه است، همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند: در هر زمانی این درخت میوه و ریشه دارد اصل ها ثابت و فرع ها فی سماء است، بسیج قوه عاقله ای است که باید ریشه آن در حوزه های علمیه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد با اشاره به شاخصه های بسیجی، گفت: بسیجی حرکت برخاسته از عشق، ایمان، اعتقاد به نفس، نوآوری و ابتکار است. اخلاص بسیجی مکتب شاهدان و شهیدان گمنام است و بصیرت پشت صحنه را دیدن و دشمن و سمت دشمن را شناختن است. دفاع از اسلام و میهن در هر شرایط، همیشه در میدان بودن و آتش به اختیار است؛ بسیج پاره تن مردم است و تا زمانی که مردم بسیج را دارند نباید نگران باشند. بسیجی باید در شهر، اثرگذار و در کنار مردم باشد.

حجت الاسلام احمدی افزود: امروز کشور ما در جنگ تحریمی است و دشمن در همه ی زمینه ها فشار می آورد و از محورهای مختلف، ضربات زیادی وارد می کند تا به اهدافش برسد.

وی گفت: دشمن برای ضربه زدن از حداکثر سازی فشارهای تحریمی، ترور شخصیت ها یا مغزهای متفکر مانند شهید فخری زاده و شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامات ضد امنیتی و حمله به اماکن مشهور، تلاش برای فعال سازی گروهک های ضد انقلاب، تلاش برای درگیرسازی ایران با کشورهای دیگر و حملات سایبری به راه آهن یا پمپ بنزین ها استفاده کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد بیان کرد: دشمن به این نتیجه رسید که برای ایجاد ناامنی از مردم سطح پایین و قشر ضعیف جامعه شروع کند.

وی افزود: همه ما به عنوان بسیجی باید در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی کنیم تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha