شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 992425
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
تبریز

حوزه/ سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم اجرای طرح تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان برای این دیار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا، امروز در مراسم اجرای طرح تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز که با حضور مسئولان ارشد استانی، لشکری و شهری برگزار شد، بیان کرد: هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان برای این دیار است.

وی ادامه داد: ما آرامش و رفاهمان را مدیون فرهنگ، تلاش و دلاوری‌های بسیجیان کشورمان هستیم. اگر به بحران‌های اوایل انقلاب نگاه کنیم، بسیجیان بودند که آرامش و نیازهای مردم را تأمین می‌کردند و در حال حاضر اگر نگاهی سطحی به امروز داشته باشیم، به خوبی متوجه می‌شویم که بسیجیان هستند که در شرایط سخت کنار مردم ایستادند.

عباسقلی‌زاده در مورد پیشرفت‌های بسیج در زمینه‌های متخلف اشاره کرد و گفت: در این دو سال اخیر کرونایی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های پزشکی و درمانی بودیم. مطمئناً در سال‌های آینده نیز این بسیجیان خواهند بود که در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی نیز به موفقیت‌های بالایی خواهند رسید.

فرمانده سپاه عاشورا ضمن تقدیر از تمامی خیرین که در فعالیت‌های مردمی شرکت می‌کنند، مطرح کرد: ما از اول انقلاب مدیون حمایت‌های خیرین هستیم که در تمامی سختی‌ها کنار مردم و پشت به پشت بسیجیان این دیار کار کردند.

سردار عباسقلی‌زاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان نیاز به حمایت دارند و مطمئناً این حمایت‌ها قرار است آینده‌ای روشن برای کشورمان بسازد و در نهایت بر خود لازم می‌دانم از زحمات سپاه ویژه تبریز بابت توسعه، ساماندهی و تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج ویژه تبریز که مطمئناً الگوی فرهنگی و آینده ساز برای کل کشور است، تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha