پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری

حوزه /معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در سمنان گفت: وظیفه اصلی یک خواهر طلبه عمل به وظیفه مادری و همسری است تا به عنوان مبلغ در اجتماع مهم شمرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، پنج شنبه در آیین اختتامیه همایش طلیعه حضور بانوان طلبه سمنانی با تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به طلاب جدیدالورود اظهارداشت: انتخاب طلبگی یک انتخاب واقع بینانه ای است که طلبه تصمیم گرفته از اول در این راه تلاش کرده و تمام توانایی خود را در راه دین خرج کند.

وی تصریح کرد: طلبه سرباز امام زمان (عج) است و کسی که می خواهد سرباز امام عصر(عج) بشود باید گناه نکند و دعا کند؛ اما این هم کافی نیست و سرباز امام زمان (عج ) باید بداند که امامش از او چه توقعی دارد و دین، توحید و عدالت و ارزش های دینی را در جایگاه خودش اجرا نماید.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور افزود: سربازی امام زمان (عج) به خواندن نماز شب محدود نمی شود، بلکه اخلاق خوب و یاری کردن ایشان است و ما اگر بخواهیم برای نگه داشتن دین تلاش کنیم باید به دستورات دین در سرتاسر زندگی عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری خاطر نشان کرد: اگر طلبه دین را مهم شمرد، مبلغ و سرباز دین می شود و باید خودش عمل کند تا بتواند به دیگران ارجاع دهد.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی یک خواهر طلبه این است که وظیفه همسری و مادری خود را به نحو احسن انجام دهد تا به عنوان مبلغ در اجتماع مهم شمرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha