شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هادی اصغرپور در دیدار سید محمد سعیدی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع با اشاره به اینکه بیش از نیمی از پیشرفت های صنایع دفاعی و موشکی کشور رسانه ای نمی شود، گفت: اگر امروز دشمن با ما پای میز مذاکره می نشیند به خاطر تلاش های ما در صنعت دفاعی و موشکی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین هادی اصغرپور در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه سازمان هوافضای وزارت دفاع در زمینه تولید سوخت جامد و مایع برای استفاده در سیستم پدافندی و موشک فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ما پیشرفت های خوبی در زمینه سیستم‌های موشکی و پدافندی داشته‌ایم و بیش از نیمی از موشک های نقطه زن ما به خاطر مسائل امنیتی رسانه‌ای نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما با توجه به رسالت خود در تمام عملیات‌ها به صورت مستقیم حضور داریم، افزود: در عین الاسد ما از موشک های میانبرد خود استفاده کردیم در حالی که ما موشک های نقطه زن با برد ۲ هزار و ۳۰۰ کیلو متر داریم که با اختلاف ۱۰ متر اهداف را مورد اصابت قرار می دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه کارکنان این سازمان فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی هستند، گفت: این نیروها با روحیه جهادی و انقلابی مشغول به خدمت به مردم هستند و بی وقفه برای پیشرفت های بیشتر عرصه موشکی و دفاعی تلاش می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیشتر سخنرانی های خود از بخش دفاعی کشور رضایت دارند به طوری که بارهای فرمودند دشمن به اندازه قدرتی که داریم با ما مذاکره می کند بنابراین اگر دشمن با ما پای میز مذاکره می نشیند به خاطر تلاش های ما در صنعت دفاعی و موشکی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha