پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
مراسم استقبال از درب باب المهدی (عج) برگزار شد+ تصاویر

حوزه/حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: با توجه به بهبود وضعیت کرونایی کشور، اجتماعات دینی باید باز آفرینی و بازسازی شود؛ که در این راستا مساجد را در سه وعده فعال نمایند و نماز جمعه ها با حضور گسترده برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامیریال در مراسم استقبال از ساخت درب باب المهدی( عج) حرم امامین عسکریین در شهر یاسوج، با اشاره به شاخصه های احیاء کنندگان شعائر مذهبی گفت:آن چیزی که به مردم در بزرگداشت مناسبت های اسلامی و مذهبی انگیزه و رغبت می دهد تقوای الهی است.

وی تصریح کرد: زمانی زندگی بشر ایده آل می شود که تقوا در ابعاد فردی و اجتماعی و تمدنی رعایت شود و در غیر این صورت علی رغم هر گونه پیشرفت ظاهری و کذایی، رو به انحطاط خواهد بود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محدودیت‌های گذشته کرونایی و بهبود وضعیت فعلی گفت: اجتماعات دینی باید باز آفرینی و بازسازی شود؛ که در این راستا مساجد را در سه وعده فعال نمایند و نماز جمعه ها با حضور گسترده برگزار شود.

حجت الاسلام حریزاوی تاکید کرد: صد البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و این تجمع ها باعث افزایش تقوای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

اجتماعات دینی باعث افزایش تقوای اجتماعی می‌شود

اجتماعات دینی باعث افزایش تقوای اجتماعی می‌شود

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha