پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه / برخی دستگاه‌های بیمارستان امام حسین علیه السلام از جمله دستگاه سونوگرافی و چشم پزشکی "فیکو" چندین سال است که استفاده نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن جعفریان، امام جمعه هشترود در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود گفت: برخی دستگاه‌های این بیمارستان از جمله دستگاه سونوگرافی و چشم پزشکی "فیکو" چندین سال است که استفاده نشده است.

وی افزود: دستگاه لاپاراسکوپی هم چند سال پیش با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شد، اما به علت نبود برخی تجهیزات جانبی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان بلا استفاده مانده است و همچنان خاک می‌خورد.

امام جمعه هشترود ادامه داد: به علت قرار گرفتن این شهرستان در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) که حدود ۱۲۰ کیلومتر آن از این شهرستان می‌گذرد و همجواری نزدیک به برخی شهرها متاسفانه این بیمارستان جوابگوی جمعیت افزون بر ۱۵۰ هزار نفر نیست.

حجت الاسلام جعفریان گفت: اکثر تصادفات جاده‌ای آزاد راه، جاده قدیم تبریز ـ تهران، حوادث ریلی و بیماران شهرهای همجوار به این بیمارستان ارجاع داده می‌شوند که متاسفانه به علت کمبود تجهیزات مجددا بیماران به تبریز منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: چرا باید سرمایه بیش از ۲.۵ میلیارد تومان تجهیزات همچنان بلا استفاده بماند و پس از چند سال از کار بیافتد.

امام جمعه هشترود از قدیمی بودن دستگاه‌های آزمایشگاه بیمارستان هم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی بیماران به علت نبود دستگاه‌های آزمایش جدید مجبور می‌شوند به آزمایشگاه‌های آزاد این شهر یا شهرهای اطراف بروند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha