یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید رئیس کل دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس از چند مجتمع قضایی شیراز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز به صورت سرزده از مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز و مجتمع شماره یک توسعه حل اختلاف شیراز بازدید و از نزدیک جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع های قضایی را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری فارس در این بازدید سرزده ضمن تاکید بر تکریم و احترام ارباب رجوع اظهار کرد: رفتار مناسب با مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و صدور آرای مستند و متقن از مصادیق تکریم ارباب رجوع است.

وی به قضات توسعه حل اختلاف استان فارس توصیه کرد تا از ظرفیت شعب صلحی شورای حل اختلاف برای حل و فصل خصومت ها و مشکلات طرفین پرونده ها بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه بر رعایت نظم و انضباط اداری همکاران تأکید کرد و بیان داشت: حفظ روحیه انقلابی، دقت، سرعت و حساسیت در پیگیری و رسیدگی به امور قضایی و همچنین تکریم و احترام به مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی از اصول اساسی در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا و از تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه است.

وی درخصوص شناسایی به موقع نقاط ضعف و مشکلات و مرتفع نمودن آن ها به عنوان یکی از وظایف سرپرستان مجتمع های قضایی و مدیران حوزه های قضایی استان توصیه و خاطر نشان کرد: رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان و سرپرست های مجتمع های قضایی در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی نسبت به رفع نقایص احتمالی مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند.

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و برخی از معاونین خود به صورت سرزده ازدو مجتمع قضایی محاکم خانواده شیراز ودادسرای ناحیه 2 شیراز بازدید و روند خدمت رسانی به مردم، نظم و انضباط اداری، بایگانی پرونده های قضایی و برررسی امکانات و فضای فیزیکی این دو مجتمع قضایی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدیجه IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    بنده دو سال هست دنبال یک ملاقات مردمی با رییس کل هستم تا مشکلم را بگوییم اما -هیچ کس جواب نمیدهد همش حق خوری ووکیل که راه وبلد هست پول مفت از مردم میگره و