جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
سردار مجیدی

حوزه / فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با تاکید بر این که دولت سیزدهم دقیقا نقطه مقابل راهبرد دشمن ایستاده است، گفت: همان طور که قرآن می فرماید اگر در مقابل دشمن ایستادگی کردید راه را به شما نشان خواهیم داد، امروز با حضور دولت آقای رئیسی، شاهد امید آفرینی در بین مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در هر مقطع از روش های مختلفی برای مقابله با دشمن استفاده کرده است، اظهار داشت: این ایستادگی به اندازه ای بوده است که دشمن امروز متوجه شده است که دیگر نمی‌تواند با مقابله نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از بستر اجتماعی به دنبال وارد کردن فشار به مردم است، گفت: همان طور که خداوند در قرآن فرموده است اگر در مقابل دشمن ایستادگی کردید ما راه را به شما نشان خواهیم داد، امروز با حضور دولت آقای رئیسی، شاهد ایجاد امید آفرینی در بین مردم هستیم.

سردار مجیدی افزود: دولت سیزدهم با ورود به موقع، دقیقا در نقطه مقابل راهبرد دشمن ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور استاندار همدان شاهد بر طرف شدن مشکلات در استان باشیم، یادآورد شد: سپاه پاسداران همیشه در خدمت مردم بوده و در ادامه نیز همین مسیر را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تصریح کرد: البته مجموعه سپاه نیز باید همیشه به روز باشد تا در مأموریت های جدید بازهم به موفقیت دست پیدا کند.

وی در ادامه با تقدیر از چهار دهه خدمات سردار فرجی در جبهه های مختلف، اظهار کرد: سردار فرجی در سخت ترین شرایط پای کار انقلاب بوده است و لحظه ای از خدمت رسانی به مردم و نظام غافل نبوده است و برای رفع مشکلات با تمام وجود وارد میدان می شد و تلاش می کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: به دلیل تجارب بسیار ارزشمند سردار فرجی ایشان همچنان در سپاه فعال خواهد بود و از تجارب ایشان استفاده خواهیم کرد و از امروز سردار بهاریان را به عنوان جانشین فرماندهی سپاه استان منصوب کردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha