جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: فارغ از اینکه انسان چه جایگاهی دارد، آنچه مهم است حضور میدانی مسئولان در کنار بدنه اجتماع و مردم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان با تاکید بر اینکه در عرصه خدمت‌رسانی به نظام، اسلام و مردم بازنشستگی وجود ندارد، اظهار داشت: فردی که بنایش بر خدمت باشد، تا لحظه پایانی تمام تلاشش باید بر این اساس باشد و مقداری در این راه خسته نشود.

وی افزود: ممکن است نوع ماموریت‌ها، لباس‌ها و یا جایگاه ها متفاوت باشد اما اصل خدمت رسانی است و لذا اگر کسی بنای خدمت دارد باید تا لحظه آخر در میدان باشد و این مسایل جانبی اهمیتی ندارد.

امام جمعه همدان با تقدیر از ۴۰ سال خدمت رسانی سردار فرجی در عرصه های گوناگون، مطرح کرد: آنچه امروز دارای اهمیت است، مقبولیت این خدمات در نگاه پروردگار عالم است و این باید درسی برای همه ما باشد.

وی با اشاره به حضور سردار فرجی در صحنه ها و میدان های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته، اظهار داشت: حضور در دفاع مقدس، دفاع از حرم و نبرد با داعش، فعالیت در عرصه مبارزه با اغتشاشات داخلی و مقابله با کرونا تنها گوشه ای از خدمات سردار فرجی است که جمعیت حاضر در این جلسه برای تقدیر از تمامی این خدمات امروز در این جا جمع شده اند.

نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اصل، خدمت رسانی به اسلام و نظام است، خاطر نشان کرد: زمانی که خدمت رسانی مهم باشد، دیگر این موضوع مطرح نیست که جایگاه یا جبهه ما کدام است، مهم حضور در میدان برای رضایت خداوند است.

وی تصریح کرد: فارغ از اینکه انسان چه جایگاهی دارد، آنچه مهم است حضور میدانی مسئولان در کنار بدنه اجتماع و مردم است تا مردم مسئولان را از خود بدانند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha