شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره قران و عترت یزد

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز به کار مرحله استانی چهارمین جشنواره قرآن و عترت طلاب خواهر و فرزندان و همسر طلاب برادر و فرزندان آنان، به میزبانی امامزاده سیدجعفر محمد(ع)یزد و مدرسه علمیه خواهران معصومیه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد اظهار داشت: آزمون‌های شفاهی حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی و اذان شرکت کنندگان شهرستان یزد به صورت حضوری امروز به میزبانی امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) یزد و مدرسه علمیه خواهران معصومیه و با مشارکت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان، مرکز خدمات حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد و تا عصر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فردا ۲۲ آذر شرکت‌کنندگان سایر شهرستان‌ها با حضور در مدارس علمیه خواهران و با نظارت رابط مرکز خدمات می‌توانند به صورت مجازی، در آزمون شفاهی شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد مجموع شرکت کنندگان در بخش های مختلف جشنواره را ۲۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۸۴ نفر در بخش شفاهی از طلاب خواهر و فرزندان آنان و همسر طلاب برادر و فرزندان آنان هستند که فرزندان پسر و دختر در دوبخش زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال شرکت کرده اند و مجموع نفرات برتر در هر بخش به مرحله کشوری راه می‌یابند.

حجت الااسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: آزمون‌های کتبی تفسیر، نهج البلاغه و دعای هفتم صحیفه سجادیه به صورت تستی و آنلاین در دو جمعه و در فضای مجازی برگزار خواهد شد که زمان دقیق و لینک آزمون به شماره همراه شرکت کنندگان ارسال می‌شود.

وی افزود: مسابقه نقاشی به صورت ارائه اثر در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۷۵۱۳۲۹۸ اجرایی می شود و کیفیت ارسال و موضوع نقاشی براساس شیوه‌نامه این جشنواره است.

برپایه این گزارش، حمیده تجملیان، شمسی شایق، مهدیه ناصرپور سه نفر از داوران مطرح استانی و کشوری هستند که این دوره از رقابت ها را داوری خواهند کرد.

مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت طلاب و خانواده در یزد آغاز به کار کرد

مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت طلاب و خانواده در یزد آغاز به کار کرد

مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت طلاب و خانواده در یزد آغاز به کار کرد

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha