جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام شمس

حجت الاسلام والمسلمین شمس از سفر آیت الله اعرافی به یزد و پیگیری مسائل مربوط به حوزه علمیه استان یزد تشکر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، در پیامی از سفر آیت الله اعرافی به یزد و پیگیری مسائل مربوط به حوزه علمیه استان یزد، تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با الطاف و عنایت خداوند متعال سفر پر خیر و برکت آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه کشور و معاونان و هیأت همراه به شهر دارالعباده یزد با موفقیت به پایان رسید و فرصت مغتنمی را جهت پیگیری مشکلات و امور مربوط به حوزه علمیه یزد را فراهم نمود، از جانب مدیریت حوزه علمیه استان، مدیران، اساتید، طلاب و روحانیون یزد از حضور ارزشمند مدیر حوزه های علمیه کشور و هیأت همراه صمیمانه تشکر و تقدیر می نمایم.

همچنین جا دارد از همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار یزد، مسئولین فرهنگی، مدیران و کادر اجرایی مدارس علمیه استان و همچنین طلاب و روحانیون بزرگواری که مسائل و مشکلات موجود و دغدغه های خود را مطرح کردند قدردانی و تشکر نمایم.

به حول و قوه الهی امید است برکات و دستاوردهای این سفر منشأ تحولات ارزشمند و پیشرفت باشد، و مدیریت حوزه و مدارس علمیه استان نیز با توان و انگیزه ای مضاعف در راستای نیل به رسالت خود جهت توسعه و ارتقاء جایگاه حوزه علمیه استان موفق تر از گذشته عمل نماید.

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha