شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبادي

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار مدیرکل آموزش فنی حرفه ای هرمزگان، اظهار کرد: متاسفانه آمار بیکاری در استان سر به فلک کشیده و رتبه اول فقر و بیکاری را در کشور داراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر امروز در دیدار با پروین پشت کوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان هرمزگان اظهار کرد: مردم ارتباط قوی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برقرار کنند تا با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد در این مجموعه بتوانند از آن استفاده کنند.

وی، ارتباط گیری با کودکان و نوجوانان را بسیار دارای اهمیت دانست و عنوان کرد: در اجرای برنامه ها از دیگر ظرفیت ها نیز استفاده کنید چون طبیعتا ظرفیت های کانون در استان محدود است.

نماینده لی فقیه در هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: حوزه استان و طلاب آمادگی همکاری خود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام می کنند.

آمار بیکاری در هرمزگان سر به فلک کشیده است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار با اسما کریمی، مدیرکل آموزش فنی حرفه ای هرمزگان هم اظهار کرد: متاسفانه آمار بیکاری در استان سر به فلک کشیده و رتبه اول فقر و بیکاری را در کشور داراست.

وی افزود: گسترش آموزش فنی و حرفه ای در استان هرمزگان از ملزومات است و باید فراگیر شود.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: صنایع هرمزگان نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری در استان دارند و می توانند شغل ایجاد کنند و به همان میزان شاهد کاهش آمار بیکاری و فقر خواهیم بود.

وی بیان کرد: آموزش فنی حرفه ای استان هرمزگان برای افراد بی بضاعت و کم توان از نظر مالی آموزش های رایگانی را در نظر بگیرد تا بخشی از آمار بیکاری کاسته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عارف IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    جواب بیکارم چیزی ندارم برا عقد کردن یک هزاری ندارم ولا ٠