دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه ایذه

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه بدحجابی کانون خانواده ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: بدحجابی سبب بی‌مهری همسران به یکدیگر شده و سلامت خانواده را به خطر انداخته است که در این راستا نه‌تنها همسران قربانی می‌شوند بلکه فرزندان هم آسیب می‌بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی، امام جمعه اندیمشک، در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی، اظهارداشت: فرهنگ غرب با تلاش گسترده در جامعه ما رخنه کرده و باید مراقب این تهاجم مخفی باشیم.

وی با بیان اینکه نسل امروز ما در دام بدحجابی گرفتار شده، گفت: بدحجابی کانون خانواده‌ها را هدف گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را به فساد و تباهی کشانده است.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بدحجابی سبب بی‌مهری همسران به یکدیگر شده و سلامت خانواده را به خطر انداخته است که در این راستا نه‌تنها همسران قربانی می‌شوند بلکه فرزندان هم آسیب می‌بینند.

وی با تشریح ویژگی‌های مادران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: حماسه‌آفرینی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس حاصل تربیت آن‌ها در دامان مادرانی است که حضرت زینب(س) الگوی آن‌ها بود.

امام جمعه اندیمشک اظهارداشت: ایران اسلامی دارای مادران بزرگواری است که فرزندانی پرورش دادند که سبب عزت‌آفرینی برای جامعه و انقلاب اسلامی شدند.

وی همچنین با تشریح ویژگی‌های بارز حضرت زینب(س) گفت: الگوپذیری از اهل‌بیت(ع) و ویژگی‌های بارز این عزیزان مسیر زندگی سالم را برای اقشار مختلف جامعه ترسیم می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha