جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
9 دی

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه بصیرتی فرهنگی ویژه حماسه ۹ دی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به ۹دی روز تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری، گفت: از اول دی ماه تا ۱۰ دی به عنوان دهه بصیرت، برنامه های مختلف فرهنگی بصیرتی در استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۰۰ برنامه و نشست بصیرتی فرهنگی در نقاط مختلف استان لرستان، برگزار خواهد شد، بیان کرد: اجرای نشست های بصیرتی با عنوان حماسه ۹ دی، مسابقات فرهنگی انقلابی، نشست های دشمن شناسی و استکبار ستیزی، شاخصه های بصیرت دینی انقلابی در جامعه و همچنین همایش هایی بصیرت دینی ویژه اقشار مختلف جامعه، دانش آموزان، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون و پخش برنامه های تبیینی در صدا و سیمای مرکز لرستان برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه حماسه بصیرتی و یوم الله ۹ دی روز حضور خودجوش مردم با ولایت و رهبری است، خاطر نشان کرد:باید با برنامه ریزی های مدون و منسجم در اجرای برنامه های یوم الله ۹ دی،جوانان را با ابعاد مختلف بصیرتی این حماسه عظیم، آشنا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha