یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان موحد

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: در نمایشگاه دستاوردهای ستادی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کارهای جدید و خوبی شروع شده و نشان می‌دهد که نوآوری وجود دارد و ‌کارها از متانت و عمق برخوردار است که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان موحد، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: قبلا پژوهش بیشتر در حاشیه بوده است و در معرض دید کمتر بود .

وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر حرکت مبارکی شروع شده و پژوهش به عنوان یک امر مهم مطرح شده است ولی هنوز کار دارد تا به جایگاه خودش برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان موحد تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه هم کار را می‌شناسد، توانمند هست و علاقه‌ به کار پژوهش دارد و برای آن وقت می‌گذارد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه دستاوردهای ستادی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کارهای جدید و خوبی شروع شده و نشان می‌دهد که نوآوری وجود دارد و ‌کارها از متانت و عمق برخوردار است که قابل تقدیر است.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان با بیان این‌که چشم‌انداز خوبی برای پژوهش‌های حوزوی متصور است گفت: امید است این فعالیت‌ها شتاب بگیرد و شاهد فعالیت‌های بیشتر و بهتر در معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha