دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کتاب دلگویه ها

حوزه/ کتاب دلگویه ها به قلم خانم فاطمه میری طایفه فرد از سوی انتشارات پنج دری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «دل‌گویه‌ها» اثری‌ست که با توجه به مسائل روز جامعه، سعی در نشان دادن فرهنگ ایرانی اسلامی دارد. معنویتی که گاه در قالب داستان کوتاه بیان شده، گاه در قالب یادداشت علمی و در این میانه از ایران عزیز هم سخن به میان می‌آید؛ از داشته‌ها و یافته‌ها و میراث معنوی تمدن ایرانی. تمدنی که با ورود اسلام به شکوفایی رسید و سردمدار میدان تمدن اسلامی شد.

کتاب دل‌گویه‌ها از جبهه مقاومت می‌گوید. از کودکانی که مانند پدران و مادران خود مردانه ایستاده‌اند؛ از قدس می‌گوید که روزی آزاد خواهدشد. دل‌گویه‌ها از مظلومیت مردمان سوریه و از تمدن افغانستان می‌گوید.

در فصل چهارم، دل‌گویه‌ها، با نگاهی متفاوت از کوچه‌های ماه‌ مبارک رمضان عبور می‌کند و در فصل پنجم، میهمان خوان اباعبدالله الحسین(ع) می‌شود.

فصل ششم کتاب به‌نام چهره‌هاست. چهره‌ها، از شهید فخری زاده می‌گوید و خون جریان ساز حاج قاسم. کتاب ما را تا میدان کَرخ بغداد می‌برد و با شیخ مفید هم داستان می‌کند.

این کتاب نوشته خانم فاطمه میری‌طایفه‌فرد، سطح سه حوزه در رشته تاریخ اسلام بوده و در پاییز ۱۴۰۰ در انتشارات پنج دری به چاپ رسیده است.

گفتنی است از کتاب «دلگویه ها» هم‌زمان با هفته پژوهش، در کنار مزار شهدای گمنام جامعةالزهرا(س)، با حضور سرکار خانم برقعی، مدیر جامعةالزهرا (س) رونمایی شد.

«دلگویه ها»، اثری از فاطمه میری‌طایفه‌فرد منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهری یزدان‌پناه IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام بسیار عالی و جالب جهت مطالعه احسنتم
  • مریم رمضان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    عرض سلام و خداقوت امیدوارم شاهد به ثمر نشستن سایر طلاب خواهر در سراسر کشور عزیزمان باشیم تشکر
  • طاهره کنگازیان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام وادب توفیقاتتون مستدام
  • رمضان‌قاسم IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    الحمدلله احسنت بر شما توفیقات‌تان مستدام
  • طه IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    بسیار مفید و موثر ممنونم