شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وحدت حوزه و دانشگاه عامل اصلی همدلی و وحدت در کشور است

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه در تحقق وحدت و همدلی در کشور نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت ۲۷ آذرماه و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، در پیامی آورده است:
۲۷ آذر ماه مصادف با سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح، فرزند حوزه و دانشگاه، در سال ۱۳۵۸ ، یادآور تلاش های شخصیتی عظیم است که مجاهدت‌ها و تلاش های علمی و فکری او مصداق نظری و عملی وحدت حوزه و دانشگاه است.

امروز دشمنان اسلام و انقلاب از طرق مختلف جهت ایجاد بذر نفاق و تفرقه در میان امت اسلامی در تلاشند و قطعاً قشر حوزوی و دانشگاهی به مراتب بیشتر از سایر اقشار جامعه می‌توانند در تحقق وحدت و همدلی در کشور و ایجاد اتحاد در امت اسلامی نقش آفرینی داشته باشند.

حوزه و دانشگاه به منزله دو بال علم و فرهنگ هستند که وحدت و همبستگی این دو نهاد موجب رشد و شکوفایی، عزت مندی، استقلال و حفظ کیان جمهوری اسلامی است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، همه توان و تلاش خود را برای تحقق وحدت عملی بین دو نهاد حوزه و دانشگاه در راستای رسیدن به آرمان‌های رفیع اسلام و انقلاب، به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha