جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت پیمان

حوزه/ مجمع جهانی شیعه شناسی با همکاری پژوهشگران خود توانسته در طول فعالیت خود ۲۰۰ کتاب منتشر کند و ۱۰۰ کتاب نیز آماده انتشار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت پیمان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مجمع جهانی شیعه شناسی با اشاره به سخنان تفرقه انگیز امام جمعه سابق اهل سنت آزادشهر گفت: مجمع جهانی شیعه شناسی این حرکت را محکوم می کند، معتقدیم این حرکت برنامه ریزی شده و هدایت شده از سوی دشمنان است و تجربه هم نشان داده هر موقع ملت ایران در آرامش به سر می برند، آنها آرام نخواهند نشست و دنبال تخریب و منحرف کردن افکار عمومی جامعه می باشند.

وی بیان داشت: این مسئله با عزل این فرد بی سواد نباید به پایان برسد چرا که در گذشته او از این کارها کرده و لازم است این بار از طریق قوه قضائیه برخورد قانونی صورت گیرد تا شاهد چنین جسارت هایی نباشیم.

رئیس مجمع جهانی شیعه شناسی افزود: در گذشته هم شاهد بودیم که این نوع برنامه ها از سوی دشمنان هدفمند در جامعه ایران اسلامی دنبال می شود و هدف هم جز از بین بردن جو آرام کشور ندارند.

وی در ادامه بیان داشت: در مجمع جهانی شیعه شناسی معاونت هایی چون پژوهش، آموزش و... فعال هستند و این معاونت ها با همکاری محققان و پژوهشگران توانسته اند، در طول فعالیت خود ۲۰۰ کتاب منتشرکنند، ۱۰۰ کتاب نیز آماده انتشار داشته باشند.

پیمان بیان داشت: این مجموعه دارای انتشار ویژه است که از جمله دانش نامه ۱۱جلدی در مورد حضرت علی(ع) است که به چاپ اول رسیده و در میلاد حضرت رسول(ص) منتشر شده است.

رئیس مجمع جهانی شیعه شناسی افزود: اما کتاب های هم مانند حضرت خدیجه(س)، حیات زندگی ام السلمه به قلم استاد عبدالرزاق الصالحی و شبهای پیشاور و... است که امروز رونمایی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha