پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ناصر طاووسی

حوزه/ یکی از هنرمندان حاضر در رویداد ام المقاومه گفت: حرم امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) یک گیرایی عجیبی دارد که ایده پردازی برای خلق آثار هنری را نیز بیشتر تقویت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از ستاد خبری رویداد فرهنگی هنری ام المقاومه، ناصر طاووسی در حاشیه رویداد فرهنگی هنری بین المللی ام المقاومه در عتبات عالیات، با بیان اینکه حضور هنرمندان در حرم امام حسین(ع) و ائمه اطهار و خلق آثار هنری به مناسب شهادت حضرت زهرا(س) به واقع به دعوت ایشان بوده است اظهار کرد: من در حوزه خوشنویسی کار می کنم و در این رویداد هم به دنبال خوشنویسی زیارت عاشورا به خطی قدیمی هستم که بسیار خوشنویسی به این سبک کمیاب شده است.

وی با بیان اینکه حضور در این کارگاه ها نیاز به توانمندی خلق آثار بداهه دارد افزود: در کنار این مساله فضای مناسب و متناسب با اثر نیز اهمیت بالایی دارد؛ البته نباید از اعتقاد هنرمند به هویت اثر نیز که در اثربخشی بیشتر آثار غفلت کرد.

این هنرمند برجسته با تاکید بر اینکه حضور در چنین فضایی و چنین کاری برای هرکسی میسر نمی شود تصریح کرد: حرم امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) یک گیرایی عجیبی دارد که ایده پردازی برای خلق آثار هنری را نیز بیشتر تقویت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha