شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد حسین محنتی نائب امیر جماعت اسلامی سند پاکستان

حوزه/ محمد حسین محنتی گفت: آمریکا و اروپا سیاست های خود را در قبال ایران تغییر دهند. ایران کشور بسیار مهمی است و نقش بسیار مهمی در صلح خاورمیانه و جهان از جمله آسیا دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» محمد حسین محنتی امیر جماعت اسلامی سند اظهار داشت: ایران کشوری بسیار مهم در میان کشورهای مسلمان برای مقابله با آمریکا و ایجاد موانع بر سر راه رژیم صهیونیستی اسرائیل است. به همین دلیل است که ایالات متحده تحریم های مختلف را علیه ایران اعمال می کند، اما می بینیم که مذاکرات هسته ای دوباره از سر گرفته است. که نشانه خوبی است.

وی خواستار پایان دادن سلطه آمریکا شد و تاکید کرد: من فکر نمی‌کنم فقط چند کشور دنیا مجوز داشتن سلاح‌های هسته‌ای را داشته باشد و هیچ‌ کشور دیگری اختیاری نداشته باشد، امید است که آمریکا و اروپا سیاست های خود را در قبال ایران تغییر دهند. ایران کشور بسیار مهمی است و نقش بسیار مهمی در صلح خاورمیانه و جهان از جمله آسیا دارد.

وی در ادامه گفت: ایالات متحده باید مذاکرات را به موفقیت برساند. تحریم های ایران را لغو کند تا ایران بتواند از ظرفیت های هسته ای خود برای نیازهای انرژی استفاده کند.

محمد حسین محنتی بیان داشت: آمریکا خواهان برتری خود بر جهان است و نمی خواهد هیچ کشور دیگری جلوی او بایستد. اما ایران کشوری است که همیشه در مقابل آمریکا ایستاده و همچنان در مقابل سیاست های اسرائیل نیز ایستاده است. به همین دلیل است که آمریکا می خواهد آن را سرکوب کند، موجودیتش را از بین ببرد، اما جهان باید بفهمد که هر کشوری استفاده از انرژی هسته ای حق دارد. همانطور که آمریکا در افغانستان شکست خورد، ان شاءالله در موضوع برنامه هسته ای ایران نیز شکست خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha