یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خطاط

حوزه/ حجت الاسلام خطاط از آغاز امتحانات پایان ترم حوزه علمیه اصفهان فقط به صورت حضوری و در مدارس علمیه استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالامیر خطاط پیش از ظهر امروز در نشست مدیران مدارس علمیه، از آغاز امتحانات پایان ترم در روزهای آتی خبر داد.

وی بیان کرد: امتحانات فقط به صورت حضوری و در مدارس علمیه برگزار می شود و طبق برنامه ریزی و آمار اخذ شده، نهایت افرادی که در یک درس و سر جلسه امتحانی شرکت خواهند کرد ۶۰ نفر بوده که چنانچه اصول بهداشتی رعایت شود مشکلی پیش نخواهد آمد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: به مدیران مدارس توصیه می کنیم که مدارس، محافل و مکان های مختلفی برای برگزاری جلسه امتحان با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم کنند تا از اجتماع طلاب در زمان امتحانات ممانعت به عمل آید.

وی ابراز کرد: تصحیح اوراق امتحانی، امسال هم برعهده اساتید دروس و با نظارت مدارس بوده و قسمت بازرسی معاونت آموزشی به صورت اتفاقی تصحیح برخی از برگه های امتحانی را بررسی می کند.

حجت الاسلام خطاط یادآور شد: مدیران مدارس سرعت در تصحیح را مدنظر قرار دهند. خاصه در زمینه دروس پیش‌نیاز اهتمام داشته باشند که برای انتخاب واحد نیمسال دوم مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: مدارس باید تلاش کنند در منطقه و محله مدرسه خود، برای جذب طلبه اقدام کنند ولی در زمینه کلان، معاونت آموزش مرکز مدیریت هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: مدیران اقناع فکری طلاب را جدی تلقی کنند، از کارهای اساسی مدیران مدارس و مسئولان مدارس، این است که ذهن طلبه در باره زی طلبگی، هویت طلبگی و آینده طلبگی اقناع فکری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Fariba IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    3 0
    سلام ب شما ، چرا حضوری با این ویروس جدید هیچ اعتباری نیست چون برگه میچرخه چون صندلی نمیدونی تمیزه میترسن بچه کوچیک داریم خانواده ها نمیزارن قبلا کرونا گرفتیم سخت گذشت برامون لطفا نکنید دیگ کم نکشیدم لطفا بررسی کنید سلامتی مون در خطر نمیشه یکسال مرخصی بگیریم یک عمر عقب می افتیم، لطفا بررسی کنید