جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان گفت: حضور مدیران حوزه در مدارس علمیه بسیار ضروری و مهم است؛ زیرا در کنار طلاب بودن باعث شناسایی بهتر مشکلات و نقاط ضعف و قوت می شود و نیز می توانیم برنامه ریزی بهتری در این زمینه ها داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به سفر دو روزه به بیجار و دیدار و گفت‌وگو با طلاب و اساتید حوزوی این شهرستان، اظهار داشت: یکی از هدف هایی که در این گونه برنامه ها و سفرها دنبال آن هستیم، حضور در مدارس علمیه و دیدار نزدیک با مدیران، اساتید و طلاب است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: در کنار طلاب بودن باعث شناسایی بهتر مشکلات و نقاط ضعف و قوت می شود و نیز می توانیم برنامه ریزی بهتری در این زمینه ها داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این سفر، برگزاری درس اخلاق توسط حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان بود که مورد استقبال خود روحانیون و طلاب بیجاری قرار گرفت.

این استاد حوزه علمیه کردستان گفت: همچنین در این سفر، نشست صمیمی با طلاب برگزار گردید که از نزدیک مطالبات، پیشنهادات و نقدهای طلاب شنیده شد.

مدیر حوزه علمیه کردستان به یکی دیگر از برنامه های این سفر ۲ روزه به شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در این سفر انجام گرفت، موضوع سرکشی به حجره طلاب بود تا طلبه ها احساس نکنند که مسئولان حوزه تنها در جلسات خود حضور دارند و نسبت به آنها بی توجه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر افزود: همچنین با کادر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار نشستی برگزار شد که مسایل و نکات لازم و ضروری بیان و مطرح گردید.

وی با اشاره به مثمر بودن جلسه با اساتید این مدرسه علمیه تاکید کرد: در این سفر، جلسه ای با اساتید حوزوی برگزار شد که موضوعاتی پیرامون مسایل آموزشی، پژوهشی و تهذیبی از سوی حاضرین در نشست مطرح گردید.

مدیر حوزه علمیه کردستان اظهار داشت: به نظر می رسد این گونه برنامه‌ها می تواند زمینه بهتری فراهم کند که ما با حضور در مدارس علمیه بتوانیم ارتباط بهتر و بیشتری با طلاب به عنوان جامعه هدف خودمان داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: معاونین حوزه علمیه هم در این جلسات به تناسب ضروریاتی که وجود داشت، پاسخگوی پرسش های اساتید، کادر و طلاب بودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha