دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سلبریتی ها

حوزه/مؤسسه فرهنگی هنری احیاء امت برتر با صدور بیانیه ای، ترویج منکرات و فساد توسط برخی از هنرپیشه ها و سلبریتی ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مؤسسه فرهنگی هنری احیاء امت برتر با صدور بیانیه ای، ترویج منکرات و فساد توسط برخی از هنرپیشه ها را محکوم کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ وَ التَّقوی وَ لا تَعاوَنُوا عَلَی الاِثمِ وَ العُدوان (سوره مائده، آیه ۲)

مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی!

همانگونه که می دانید جریان ضد فرهنگی و اشاعه دهنده منکرات با سوء استفاده از چند بازیگر معلوم الحال عرصه هنر با تعاون بر گناه و تجاوز به حریم های اخلاقی سعی دارد فرهنگ و اخلاق جامعه ما را به فساد و انحراف بکشاند و زمینه پیاده سازی نقشه های شیطانی استکبار و استعمار فرهنگی را فراهم نماید.

این افراد بدون رعایت شؤونات اجتماعی و اخلاقی و برخلاف قوانین کشور در پیام رسان ها و برخی نشریات و رسانه های داخلی و خارجی اقدام به پرده دری و حرمت شکنی می کنند و با انتشار تصاویری از خود با پوشش های نامناسب و خلاف شرع به ترویج بی بندوباری و لاابالی گری در جامعه اسلامی و الگوسازی برای دختران و زنان اقدام می کنند و خواسته یا ناخواسته موجبات انحراف جوانان و مشکلات خانوادگی و معضلات اجتماعی و فرهنگی را فراهم می سازند. در حالی که مردم مؤمن و وطن دوست ایران برای برقراری حاکمیت اسلام و احکام قرآن، خون عزیزانشان را تقدیم کرده اند تا جامعه از انواع فسادها به خصوص فسادهای اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی پاکسازی شود.

مسؤولان کشور طبق قانون و شرع موظف به هرگونه اقدامات ارشادی و قضایی برای پیشگیری و برخورد با عوامل انواع مفاسد اجتماعی و نه فقط مفاسد اقتصادی یا مسائل بهداشتی هستند. چرا برای بهداشت جسمی مردم همه قوای کشور را بسیج می کنیم اما برای بهداشت فکری و فرهنگی جامعه به وظائف شرعی و قانونی خود عمل نمی کنیم در حالیکه معضلات و انحرافات فکری و ویروس های فرهنگی، ریشه همه فسادها در جامعه است؟؟!

شکایت از ترویج کنندگان بی بندوباری و بی حیایی، شکایت چند نفر و چند گروه نیست، بلکه شکایت قاطبه مردم مؤمن، انقلابی و دلسوزان جامعه است.

لذا از رسانه ملی و مسؤولان نظام به خصوص قوه قضائیه مجدّانه خواستاریم که با مروجان فساد برخورد و از ترویج هرزگی توسط عوامل غربگرا و منافق جلوگیری نمایند.

مؤسسه فرهنگی هنری احیاء امت برتر

۲/۱۰/۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن خادمی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 0
    صد البته موافقم