یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حماسه 9 دی

حوزه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال با محوریت حفظ سلامت مردم و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در نقاط مختلف کشور و استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع، روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم می‌توان از یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ به عنوان انقلاب سوم یاد کرد.

وی افزود: یوم الله ۹ دی یک روز مهم و حماسه ماندگار است و باید هر چه بهتر و باشکوه‌تر گرامی داشته شده و برنامه‌های آن نیز به نحو مطلوب در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تبیین بیش از پیش ابعاد مختلف حماسه ۹ دی ۱۳۸۸، بیان کرد: این امر موجب ارتقای هر چه بیشتر سطح آگاهی و بصیرت قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان شده و بهتر می‌توانند مقابل انواع توطئه‌های شوم دشمنان ایستاده و آنها را خنثی کنند.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شعار ۹ دی امسال شامل «یوم الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» است.

وی ادامه داد: ۹ تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ تا ۱۹ دی ماه نیز به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: قیام و حرکت ملت ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ بیانگر ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی آنان بود و به طور شایسته از نظام، انقلاب و ولایت دفاع کردند.

وی افزود: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره با حضور به موقع و پرشور خود در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب را یاری داده و وفاداری خود را اثبات کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال با محوریت حفظ سلامت مردم و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در نقاط مختلف کشور و استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: این آئین در شهر یاسوج در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و زمان آغاز آن نیز از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی ابراز داشت: سخنران آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به زودی تعیین و اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری مطلوب از سوی شهرداری‌های استان انتظار می‌رود که اطلاع رسانی لازم نیز از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران برای حضور گسترده و پرشور مسئولان اجرایی، کارکنان نهادهای دولتی و قشرهای مختلف مردم در این آئین انجام شود.

حجت الاسلام خاضع خواستار تولید محتوا و استفاده بهینه‌تر از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای روشنگری و بصیرت افزایی در زمینه حماسه ۹ دی شد.

وی اظهار داشت: صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تهیه و پخش برنامه‌ها و میزگردهای تحلیلی، تبیینی، تهییجی و تبلیغی در مورد اهمیت یوم الله ۹ دی و ضرورت بزرگداشت آن کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha