دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ کارگاه جهاد تربیتی مدیران مدارس مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی

حوزه/ کارگاه دانش‌افزایی و مهارتی مدیران و معاونین آموزش و تهذیب مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، کارگاه دانش‌افزایی و مهارتی مدیران و معاونین آموزش و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان شرقی، با ارائه حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، ضمن خیرمقدم به مدیران و معاونین تهذیب و آموزش مدارس استان، گفت: برگزاری این کارگاه‌ها، در راستای همفکری و تبادل نظر برای اجرای بهتر برنامه‌های کلان معاونت تهذیب و تربیت در مدارس استان است.

حجت‌الاسلام کاظم علی محمدی، معاون تهذیب و تربیت حوزه آذربایجان شرقی هم در ادامه این کارگاه، گزارش کوتاهی از وضعیت آموزشی و تهذیبی مدارس ارائه و بر ضرورت دانش افزایی و توانمندسازی مدیریتی و تربیتی کادر مدارس تاکید کرد.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور با تبیین اهمیت و کارکردهای شورای تهذیب مدرسه پرداخت و بر ضرورت بسیج امکانات و هم افزایی نیروها در تربیت طلاب تاکید کرد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور با تبیین دو مکتب تربیتی الزام آور و معرفت افزا، شیوه استفاده تلفیقی از این دو مکتب را حائز اهمیت دانست و بر استفاده از روش تربیتی تبیین و اقناع در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدرسه تاکید کرد.

در بخش پایانی، حاضرین در کارگاه، تجربیات موفق تربیتی خود را بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه حضور یافت و سخنرانی کرد.

مدیران مدارس در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام سید شهاب حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به بررسی موضوع وقف و منابع پایدار برای تأمین هزینه‌های مدارس پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha