شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: حاج قاسم سلیمانی فرزند معنوی حضرت زهرا (س) و تربیت یافته مکتب فاطمی بود و کسی بود که هیچ وقت خسته نشد و تمام توان خود را برای خدمت به بشریت به کار گرفت و محبوب قلوب مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمود ابراهیمی، امروز در دیدار با خواهران طلبه و مبلغه نقده که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در ۹ دی وقتی عده‌ای به ساحت مقدس آقا امام حسین (ع) اهانت کردند تحمل مردم تمام شد و مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ «مردم باطل‌السحر این فتنه بودند».

وی ادامه داد: ۹ دی یوم الله است و باید به مردم تبیین شود و خویشتن داری و صبر ایوبی و تواضع قهرمانانه را مقام معظم رهبری در ایام فتنه به نمایش گذاشت تا مردم خودشان وارد صحنه شوند و این بصیرت مردم بود که فتنه‌ها را خنثی کرد و وظیفه ما در این برهه داشتن بصیرت و انتقال آن به مردم است.

امام جمعه نقده تاکید کرد: بصیرت یک سلاح برنده است و از جمله عوامل آن، تقوا و ولایت پذیری است و الگوی ما باید بصیرت فاطمی باشد.

وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی فرزند معنوی حضرت زهرا (س) و تربیت یافته مکتب فاطمی بود و کسی بود که هیچ وقت خسته نشد و تمام توان خود را برای خدمت به بشریت به کار گرفت و محبوب قلوب مردم شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه طعنه‌ها و زخم زبان‌ها نباید ما را خسته کند، گفت: اگر به خاطر خداوند متعال و حضرت فاطمه زهرا (س) کار تبلیغی انجام دهیم پیروزی و موفقیت از آن ماست هر چند در این مسیر تنها باشیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی کارهایش به خاطر خداوند متعال و حضرت فاطمه زهرا (س) بود و خالصانه عمل کرد و هم در حیات خودش و هم در زمان شهادتش تأثیر گذار بود ما هم نباید به خاطر مشکلات از اهداف خود غافل شویم و برای بقای دین همه تلاش خود را به کار بگیریم.

حاج قاسم فرزند مکتب فاطمی بود

حاج قاسم فرزند مکتب فاطمی بود

حاج قاسم فرزند مکتب فاطمی بود

حاج قاسم فرزند مکتب فاطمی بود

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha