شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: اتاق فکر معتمدین معین به منظور بررسی مسایل مربوط به جامعه هدف و ارایه راهکاری مناسب تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند، گفت: معتمدین معین از جامعه ایثارگر و آشنا به مسائل آنان و پل ارتباطی بنیاد با ایثارگران در راستای حل مسائل مربوط به این عزیزان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ادامه داد: اتاق فکر معتمدین در راستای ارائه راهکار برون رفت از مشکلات جامعه ایثارگر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: این اتاق با حضور هفت نفر از معتمدین معین ایثارگر که صاحب ایده، مشرف به قوانین و آشنا به مسائل جامعه هدف با تحصیلات عالی هستند، تشکیل می‌شود.

وی تعداد معتمد معین ایثارگر در استان قم را ۲۰۴ نفر ذکر کرد و افزود: به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به ایثارگران استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و گروه‌هایی چون معتمدین معین مورد تاکید است، این گروه از سال ۱۳۸۳ در بنیاد تشکیل و تاکنون منشأ بسیاری از خدمات تأثیر گذار در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ادامه داد: اهمیت تعامل با گروه‌ها و تشکلهای ایثارگری باعث شده تا از ابتدای حضور در استان قم، جلسات متعددی با این گروه‌های فعال داشته باشیم و از ظرفیت‌های ایشان به عنوان بازوان توانمند بنیاد در مسیر خدمت رسانی بهره مند شویم.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: معتمدین معین هم اکنون در شبکه‌های مختلف از جمله اقشار پزشکان، روانشناسان، فرهنگیان، حقوقدانان، خیرین، همیاران و حامیان محیط زیست فعال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha