دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست بازتاب رسانه ای شهادت حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ کارشناس ارشد ارتباطات و مستند ساز گفت: بعد از ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم موج عظیمی از احساسات در خصوص این اتفاق رخ داد به طوری که مردم تا چند روز پیگیر این موضوع بودند و در واقع موج احساسات مردم و بستر حضور مردم برای تشییع حاج قاسم جلوتر از رسانه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد نامداری روز سه‌شنبه در نشست بازتاب رسانه‌ای شهادت حاج قاسم که به همت سازمان فضای مجازی بسیج استان قم برگزار شد، با اشاره به تشییع میلیونی شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برای دانستن دلیل این تشییع باید به زمان حاج قاسم قبل از شهادت برگردیم، حاج قاسم شخصیتی فراجناحی و با دیدی باز بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم در تمام مراحل زندگی خود با مردم بود و این را می‌توان در هر دقیقه از زندگی حاج قاسم دید او با مردم همراه بود و دوستداری مردم در فعالیت‌های او را می‌توان به راحتی دید.

نامداری افزود: بعد از ترور این شخصیت آن چنان موجی از احساسات در لایه‌های مختلف مردم به وجود آمد. موج عظیمی از احساسات در خصوص این اتفاق رخ داد به طوری که مردم تا چند روز پیگیر این موضوع بودند و در واقع موج احساسات مردم و بستر حضور مردم برای تشییع حاج قاسم جلوتر از رسانه بود.

کارشناس فضای مجازی ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که دشمن متوجه شده است با چه شخصیتی روبرو است، به نوعی باید گفت که دومین ترور در فضای مجازی رخ داد که تمام هشتگ ها حذف شد.

وی به نقش رسانه‌ها در تبیین مسیر و مکتب شهدا اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید برای ماندگاری و اثبات این قهرمان فعالیت کنند، ایران اسلامی از ابتدای انقلاب ۱۸ هزار شهید ترور دارد، در این ترورها قبل و بعد از حذف فیزیکی اقدامات رسانه‌ای توسط دشمن انجام می‌شود.

نامداری با اشاره به اینکه ما باید در برجسته سازی قهرمانان و بزرگان خودمان کار کنیم، گفت: اگر امروز ما روایت نکنیم رسانه‌های دشمن روایت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص باید پویش‌های متعددی را راه اندازی کنیم و در کنار این مهم برای پررنگ شدن شخصیت حاج قاسم و ماندگاری او در گروه کودک و نوجوان هم فعالیت کرد مخصوصاً بچه‌های دنیای مقاومت هم فعالیت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید محبی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    خدا قوت و عرض تشکر از سردار جبهه فرهنگی برادر حاج احمد نامداری