پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام مهدی نجم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نجم در پیامی گفت: ملت رشید ایران از شروع نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تا به امروز و در چهار دهه حیات این انقلاب شکوهمند، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرده و به موازات دسیسه‌های دشمنان، تجربه‌های گران‌قدری به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سم با تبریک فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ» (سوره روم، آیه ۶۰)

ملت رشید ایران از شروع نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تا به امروز و در چهار دهه حیات این انقلاب شکوهمند، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرده و به موازات دسیسه‌های دشمنان، تجربه‌های گران‌قدری به دست آورده‌اند.

مردمی که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت فقیه، رهبری عظیم‌الشان و نظام جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

با مرور تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران و ادوار پرفراز و نشیب آن، درمی‌یابیم که ملت ایران، در هر زمان که لازم بوده، در حمایت از ارکان و آرمان‌های انقلاب خویش لحظه‌ای درنگ نکرده است. نهم دی سال ۸۸ به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان متوقف کند. به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ۹ دی، «یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، «حرکتی در فضای غبارآلود» و «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

تاریخ گواهی می‌دهد که خلق حماسه ۹ دی، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سید الشهدا (ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند. در این میان، نباید نقش رهبری مشفقانه و راهبردی رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در هدایت کشتی انقلاب از نظر دور داشت که اعتلای نام اسلام ناب محمدی (ص) و سرافرازی ملت ایران را در عرصه‌های گوناگون وجهه همت خویش قرار داده‌اند.

آری ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ در یک حضور به یادماندنی خواسته و اعتقادات خود را یک بار دیگر بیان کردند و از یک امتحان بسیار دشوار با سربلندی بیرون آمدند این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود، اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات، با حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم.

ما طلاب، اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با تجلیل از ملت بصیر، مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی به‌عنوان حماسه‌سازان نهم دی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان در دوازدهمین سالگرد این حماسه خروشان بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌داریم که تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha